Internetová publicistika podobné
Vojtěch Bednář
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií. Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu. ... celý text
Podobné knihy (1)
Problém médií: Jak uvažovat o dnešních médiích Robert W. McChesney"Práce McChesneyho je mimořádně důležitá. Měla by být čtena pozorně a se zájmem, zejména lidmi, kterým jde o svobodu a základní práva." [ Noam CHOMSKY ] Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém z... více
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2011 | Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru |
2011 | Internetová publicistika |
2013 | Sociální vztahy v organizaci a jejich management |
2012 | Strategie vyjednávání |
2015 | Konflikty ve firmách |