Internetová publicistika hodnocení
Vojtěch Bednář

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií. Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu. ... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
3 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Internetová publicistika: 63 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 6
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2011 | ![]() |
2011 | ![]() |
2013 | ![]() |
2012 | ![]() |
2015 | ![]() |