Milionový email
David Kirš
Kniha poprvé v češtině odhaluje tajemství úspěšného firemního email marketingu a učí 8 kroků vedoucích k vysoce efektivní komunikaci a péči o zákazníky emailem. Zapojte email marketing do svého podnikání a posuňte komunikaci se zákazníky na vyšší úroveň. Získáte výsledky, o kterých jen sníte.
Přidat komentář
Kniha je pouhou reklamou na kurzy pana Kirse a vy si ji jeste zaplatite. Je plna prázdných frází o ničem (a nudnych k tomu). Z cele knihy vnímám tak dvě věty jako užitečné. Vybavuji si rady skutecnych odborníků na digitálni marketing...pokud chcete hodnotné informace, hledejte na zahraničních webech. V CR to nikdo pořádně neumí a ještě se na tom "NIC" snaží vydelat .
Tleskám panu Kiršovi za to, jak ze sebe skvělým marketingem a self-promotion dokázal udělat takového odborníka, že si jeho knihy lidé s důvěrou kupují. Těm produktům už ale můj obdiv nepatří, protože to není odborná literatura, ale klasické mlácení prázdné slámy, s jakým se setkáte u většiny "markeťáků". Tahle knížka je skutečně jen pro hodně trpělivé čtenáře a lidi, kteří mají velkou motivaci dobrat se v ní toho, co by v ní prý mělo být - zázračný návod na milionový e-mail marketing. Jenže než se prokoušete vším tím balastem a opakujícími se frázemi, zjistíte, že v knize (pardon - knížečce) není nic víc než to, co si můžete přečíst v článcích, kterých je na internetu spousta a mnohdy je píšou daleko erudovanější lidé. A jsou k přečtení zadarmo.
Váhal jsem, jestli strhnout jednu hvězdičku za ten lehce odpudivý hurástylový přebal ve stylu amerických prodejních kampaní. Ale pak jsem si uvědomil, že na cenném obsahu to nic nemění.
David Kirš přinesl jako jeden z prvních do našich internetových vod termín infopodnikání, respektive z něj vytvořil samostatnou disciplínu. Protože tu ale máme rádi rutinu, cokoli nového je obvykle proklínáno a s oblibou zatracováno. Tenhle trend krásně shrnul kdysi v pořadu Kotel Radim Uzel, když se ho ptali na klonování: "O klonování všichni diskutují a nikdo tomu nerozumí. Největším odborníkem je samozřejmě biskupská konference."
Podobně to vypadá v podnikání. Ačkoli Ponziho schémata a další "zaručené" metody bohatnutí jsou dávno prokouknuté a známé, Češi se stále trpělivě nechávají nachytat na prodeje zázraků, které slibují osobní finanční nezávislost a jdou od toho pryč v momentě, kdy pochopí, že i tyhle hrozně jednoduché metody vyžadují nějakou námahu a osobní nasazení.
Kirš nenabízí nic jiného než metodu, jak úvést do praxe informační nástroj, který může kdokoli podnikající na internetu (například formou eshopu) aplikovat na svůj produkt. Ale ten produkt musíte mít sami! Ten vám Kirš nenabízí a není to ani účelem této publikace. Milionový mail vám jednoduše říká, jaké formy komunikace volit, aby měly nějaký dopad a účinek, ne o čem máte komunikovat. To je na vás;-)
Kniha mě docela velmi inspirovala, myslím, že bych to mohla částečně využít i ve svém kšeftování. Snad bude znatelný i výsledek.
O umění naplácat mnoho slovy nulový obsah. A pokus pomoci si odrážkami typu "vlastnosti jsou ty a ty a ty se dělí na to a to" tomu moc nepomohou. Pokud jste nikdy nečetli žádný článek o email marketingu, vůbec nevíte, co to je, tak možná dobrý. Ale to, že si dáte na obálku "pomohlo už 4500 podnikatelům" protože to pravděpodobně rozdáváte zdarma ke svým drahým školením... Škoda papíru.