Milionový email přehled
David Kirš
Kniha poprvé v češtině odhaluje tajemství úspěšného firemního email marketingu a učí 8 kroků vedoucích k vysoce efektivní komunikaci a péči o zákazníky emailem. Zapojte email marketing do svého podnikání a posuňte komunikaci se zákazníky na vyšší úroveň. Získáte výsledky, o kterých jen sníte.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Milionový email. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (5)
Kniha je pouhou reklamou na kurzy pana Kirse a vy si ji jeste zaplatite. Je plna prázdných frází o ničem (a nudnych k tomu). Z cele knihy vnímám tak dvě věty jako užitečné. Vybavuji si rady skutecnych odborníků na digitálni marketing...pokud chcete hodnotné informace, hledejte na zahraničních webech. V CR to nikdo pořádně neumí a ještě se na tom "NIC" snaží vydelat .
Tleskám panu Kiršovi za to, jak ze sebe skvělým marketingem a self-promotion dokázal udělat takového odborníka, že si jeho knihy lidé s důvěrou kupují. Těm produktům už ale můj obdiv nepatří, protože to není odborná literatura, ale klasické mlácení prázdné slámy, s jakým se setkáte u většiny "markeťáků". Tahle knížka je skutečně jen pro hodně trpělivé čtenáře a lidi, kteří mají velkou motivaci dobrat se v ní toho, co by v ní prý mělo být - zázračný návod na milionový e-mail marketing. Jenže než se prokoušete vším tím balastem a opakujícími se frázemi, zjistíte, že v knize (pardon - knížečce) není nic víc než to, co si můžete přečíst v článcích, kterých je na internetu spousta a mnohdy je píšou daleko erudovanější lidé. A jsou k přečtení zadarmo.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Milionový email v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 18x |
v Knihotéce | 12x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 1x |
O umění naplácat mnoho slovy nulový obsah. A pokus pomoci si odrážkami typu "vlastnosti jsou ty a ty a ty se dělí na to a to" tomu moc nepomohou. Pokud jste nikdy nečetli žádný článek o email marketingu, vůbec nevíte, co to je, tak možná dobrý. Ale to, že si dáte na obálku "pomohlo už 4500 podnikatelům" protože to pravděpodobně rozdáváte zdarma ke svým drahým školením... Škoda papíru.