-

Nikdy není pozdě na spokojený tým

Nikdy není pozdě na spokojený tým
https://www.databazeknih.cz/img/books/34_/348879/bmid_nikdy-neni-pozde-na-spokojeny-tym-mqt-348879.jpg 4 5 5

Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a srozumitelný model „dvou hvězd“, který je určen pro vedoucí i podřízené, členy pracovních týmů i různých komunit. Autoři zjistili, že největší vliv na to, jsou-li lidé v interpersonálním kontaktu v práci spokojení, mají čtyři faktory: jestli se jim dostává uznání, jestli zakoušejí úspěch, jestli je o ně pečováno a jestli se v práci mohou zasmát. To je jedna čtyřcípá hvězda jejich modelu. Čtyři cípy druhé hvězdy představují náročné pracovní momenty: diskusi o problémech, dávání a přijímání kritiky, práci s urážkami a způsoby, jak se vyrovnat s nezdary. Každý z těchto osmi faktorů je v knize jasně popsán za pomoci mnoha tipů, příkladů a otázek. Řada týmů po celém světě si pro práci s knihou založila studijní týmy, v nichž o jednotlivých tématech diskutuje a tím pracuje na vlastním růstu.... celý text

Přidat komentář

hermína14
14.11.2023 4 z 5

Expandujte, prosím, do ředitelen a kanceláří těch, kteří mohou ovlivnit prostředí svých kolegů. Pak přijde čas, kdy počet stížností prudce klesne. Starost o druhé a kus humoru; jak prosté.
"Problémy chtějí, aby je někdo analyzoval. Cíle chtějí, aby jich někdo dosáhl."

Autoři knihy

Tapani Ahola
finská
Ben Furman
finská, 1953