Nikdy není pozdě na spokojený tým přehled
Tapani Ahola , Ben Furman
Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a srozumitelný model „dvou hvězd“, který je určen pro vedoucí i podřízené, členy pracovních týmů i různých komunit. Autoři zjistili, že největší vliv na to, jsou-li lidé v interpersonálním kontaktu v práci spokojení, mají čtyři faktory: jestli se jim dostává uznání, jestli zakoušejí úspěch, jestli je o ně pečováno a jestli se v práci mohou zasmát. To je jedna čtyřcípá hvězda jejich modelu. Čtyři cípy druhé hvězdy představují náročné pracovní momenty: diskusi o problémech, dávání a přijímání kritiky, práci s urážkami a způsoby, jak se vyrovnat s nezdary. Každý z těchto osmi faktorů je v knize jasně popsán za pomoci mnoha tipů, příkladů a otázek. Řada týmů po celém světě si pro práci s knihou založila studijní týmy, v nichž o jednotlivých tématech diskutuje a tím pracuje na vlastním růstu.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Nikdy není pozdě na spokojený tým. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Nikdy není pozdě na spokojený tým v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 6x |
ve Čtenářské výzvě | 3x |
v Doporučených | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
Expandujte, prosím, do ředitelen a kanceláří těch, kteří mohou ovlivnit prostředí svých kolegů. Pak přijde čas, kdy počet stížností prudce klesne. Starost o druhé a kus humoru; jak prosté.
"Problémy chtějí, aby je někdo analyzoval. Cíle chtějí, aby jich někdo dosáhl."