Prodávejte!
Dale Carnegie
Společnost Dale Carnegie Training, založená na odkazu předního badatele v oblasti managementu a osobního rozvoje, vám tentokrát přináší unikátní návod, jak výrazně zlepšit své prodejní schopnosti. Už jste na to téma slyšeli všechno? Toto dílo je ale výsledkem více než stoletého rozvíjení oněch základních konceptů předními odborníky. Pokud dosud nepomohlo nic jiného, už zbývá jen jediné... Kniha Prodávejte! od Dale Carnegie Training.... celý text
Literatura světová Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2022 , ViaOriginální název:
Sell!: The Way Your Customers Want to Buy, 2019
více info...
Přidat komentář
Kvůli organizaci jedné sportovní akce jsem si pro inspiraci a nápady vzala tuto knihu.
Popravdě jsem byla celkem zklamaná. Kniha často omílá jednu věc – zaměřte se na zákazníka, jeho potřeby. Neříkám, že to je špatná věc, je to určitě jedna z nejdůležitějších, ale čekala jsem, že mi kniha dá víc než jen toto. Co si budeme povídat, seberozvojové knihy bývají občas těžké na čtení, člověk to nemůže jen tak přelítnou najednou, pokud z toho něco chce mít. Ale tady jsem se vyloženě do čtení musela nutit.
Kniha má i nějaká ta pozitiva. Líbily se mi vypsané druhy posluchačů, ke kterým jsem si hned automaticky zařadila lidi z mého okolí. Určitě mi pomůže i organizace času, stanovení priorit a sabotáže v plnění úkolů.
Recenzi bych chtěla zakončit touto citací:
„Mám tuze rád jahody se šlehačkou, ale pozoruji, že ryby mají z nějakého podivného důvodu raději červy. Proto, když jdu rybařit, nemyslím na to, co mám rád já. Myslím na to, co mají rády ryby. Nechytám je na jahody se šlehačkou, ale mávám jim před nosem červem nebo cvrčkem se slovy: „Nedala byste si toto?“ Proč si nepočínat podle stejných úvah, když se snažíme ulovit lidi?
Dale Carnegie
Rád bych dal lepší hodnocení, ale fakt to nejde. Carnegieho myšlenky jsou cenné, ale tady už autoři prostě vaří z vody třikrát převařené. Pěkná obálka, to je asi tak vše.
Kniha omílá jedno a to samé na třech stech stránkách stále dokola. Chcete-li prodávat, zaměřte se na zákazníka, na to, kým je a co chce, a prodávat začnete. A začnete prodávat víc, než kdybyste se zaměřili jen na prodej. Autor k tomu má hezký proces s pěknou grafikou, velké množství číselného členění každé blbosti, ale v zásadě jde o výše zmíněné. Neděkujte - právě jsem vám ušetřil týden čtení. Zároveň je v knize několik tezí, se kterými nelze ve světle současného světa souhlasit - např. "Sociální sítě jsou vhodné k využití pouze tehdy, jsou-li využity před nebo po reálném kontaktu." No, vřele NEdoporučuji.
Bohužel jsem si toho v knize moc nenašla. Pro můj obor podnikání jsou rady většinou nepoužitelné.