Prodejte to!

Prodejte to!
https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/378633/bmid_prodejte-to-YWj-378633.jpg 3 7 7

Průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod. Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli situaci. Chcete přesvědčit investory o svém nápadu? Nabízíte klientovi nové obchody? Chcete požádat o vyšší plat? Se vším vám pomůže tato kniha. Podle autora není správná prezentace vašich nápadů umění, ale věda. Oren Klaff uplatňuje nejnovější poznatky z oblasti neuroekonomie, popisuje, jakým způsobem reaguje mozek na podněty a jakým způsobem činí rozhodnutí. Jeho metoda se skládá ze šesti součástí: - Stanovení cíle - Stvoření příběhu - Odhalení rizik - Nabídnutí produktu - Vypíchnutí podstatného - Konečné rozhodnutí Jen promyšlená taktika vám zajistí lepší kariéru a víc peněz – a zásadní změnu ve vašem životě. „Lepší metoda, víc peněz,“ říká Oren Klaff. „Nezáleží na tom, jak moc se snažíš, ale jak to máš promyšlené.“... celý text

Ekonomie a obchod
Vydáno: , Omega
Originální název:

Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal, 2011


více info...

Přidat komentář

vlkodlaq
17.04.2020 ztráta času

Už nápis na titulní straně je lživý, rozhodně se o nic průkopnického nejedná, v knize je (dost neuceleně, když už jsme u toho) jen souhrn drtivé většiny marketingových a prodejních školení, v knize jsem nenalezl nic, co bych už na nějakém školení neslyšel, dokonce i lépe. Pracoval jsem roky jako obchoďák a markeťák, takže mohu soudit. Dokonce poznávám celé bloky textu z právě zmíněných starších školení, takže dost možná autor jen postahoval texty z již existujících prací, doplnil o své glosy a moudré postřehy a dílo je na světě.
Ještě bych téma mohl doplnit vlastní úvahou: Buď to v sobě máte a jste ten typ, pak Vás podobné knihy příliš dál neposunou a nebo nejste, a v tom případě Vám podobné knihy nepomohou. Samozřejmě existují vzácné výjimky.

Inika
05.11.2018 3 z 5

Ona ta metoda není zas tak moc průkopnická, jak uvádí anotace. Na podobné téma píše (možná i o něco poutavěji) Martin Limbeck, i když je ho přístup je takový syrovější.
Jsou lidé, kteří jaksi přirozeně vyrostli ve vůdčí osobnosti a pak jejich pravý opak. Klaffova knížka je zřejmě určená té škále lidí, kteří nepatří ani k jednomu pólu, ale pohybují se někde mezi.
"Prodejte to" působí jako takový jednoduchý motivátor, jak posunout své prezentační dovednosti o kus dál. Vyplývá z toho ale i to, že aby takový krok člověk udělal musí zapracovat i na změně své osobnosti. Že člověk dokáže změnit svou osobnost, když o to usiluje, je vcelku jasné (pojednává o tom třeba "Vy jste placebo" od Joe Dispenzy). Klaff už ale nezmiňuje, že s nárůstem vlastností "alfa" jedinců často souvisí i úbytek sebereflexe. Pak už se tedy jen nabízí otázka, jestli taková změna je skutečně žádoucí.
První třetina knihy je vcelku zajímavá a inspirativní a díky tomu to stojí za přečtení. Zbytek popisovaných postupů není nic objevného a ani to není příliš čtivé.