První miliarda je nejtěžší!
Honza Z Inizia (p)
Jak získat tolik zákazníků, klientů a objednávek, že už se nikdy nebudete muset bát o peníze? Honza z Inizia (Jan Nedvěd) v této knize odkrývá novou strategii díky které mohou podnikatelé na internetu vydělat výrazně víc peněz. Kniha je určena všem, kteří chtějí skokově zvýšit počet zákazníků. Tato kniha dá čtenářům všechny šablony a nástroje k tomu potřebné.... celý text
Přidat komentář
Mnohem lepší kniha o marketingu od Honzy , než si většina lidí bude myslet. Cítím z toho napodobeninu a lehkou kopii amerického marketingové stylu, ale to vůbec nevadí. Když něco funguje, proč to nepoužít také.
Jedna z mála soudobých vzdělávacích knih, která nebyla napsána jen aby byla napsána. Od začátku nabitá úderným know how a podněty k zamyšlení. Musela jsem číst s přestávkami, protože některé myšlenky jsem si musela nechat usadit, aby dozrály. Asi by si zasloužila místo v knihovničce, aby se k ní člověk mohl vracet a oživit si zdánlivě zřejmé informace, které se v marketingovém honu rychle zapomenou.
Po vydatné reklamní masáži na YouTube jsem se rozhodl zjistit, co je tato kniha zač. S kamarády zrovna rozjíždíme malou firmu a kupodivu jsem nás v mnohých uvedených negativních příkladech viděl. Některé rady, jak podnikání zdokonalit, mi přišly celkem rozumné a inspirativní. Nicméně... Autor vás provádí "špinavými" reklamními triky, které na vás buď již sám aplikoval nebo se o to v knize nenápadně pokouší s cílem prodeje svého produktu. Je to přirozené, ale člověk by si na to měl dávat pozor.
Jsem rád, že existuje někdo, kdo se s tím nemaže a říká na plnou hubu věci, které fungují, protože je má skutečně vyzkoušené. Kniha přečtena takřka jedním dechem běhěm dvou večerů.
Honza z Inizia je miliardář.
Čas netráví ničím jiným, než-li zasíláním knihy s návodem na zbohatnutí.
Knihu ale neprodává. Posílá ji jen za poštovné.
Asi už má peněz dost.
To zní velice věrohodně, že?
Užíval jsem si četbu knížky od začátku až do posledního slova. Honza všechny návody a postupy podrobně popsal a prezentoval v knížce spoustu praktických rad a ukázek. Jeho tipy určitě budu implementovat ve svém, aktuálně se rozjíždějícím, byznysu. Běžnému, obyčejně smýšlejícímu člověku, asi nebudou rady k ničemu, ale člověku co má v hlavě plán na podnikání a při četbě si promýšlí, jak obecné rady lze aplikovat na jeho případ, dává to poté knížce nový rozměr, který jsem prožíval během čtení pořád. Fakt pecka!
Předem se omlouvám za obhroublé výrazy, ale "psavec" se s tím také nemaže.
Nebudu rozebírat veškérá logická faux pas kterých se jmenovaný zde dopustil,
protože za to místo a čas to nestojí. Postačí jenom jediné.
Je=li totiž kdokoli schopen napsat "...pozkoumání referencí objevíte, že ty negativní v podstatě všechny napsali idioti" zatímco "...Pozitivní reference každopádně potvrzují, že to funguje ..."
dokazuje tím pouze svou zaujatost spojenou s chudobou ducha.
Ten Jím vychvalovaný spisek, nechci urazit knihu, nechtíc zařazuje tam kam patří
Předem se omlouvám za obhroublé výrazy, ale Honza Nedvěd se s tím také nemaže. V knize vás briskně zasvětí, jak emočně ovládnout lidi, kteří jen zřídkakdy používají rozum. Naučí vás, jak tvořit americké prodejní trychtýře (funnels), které jsou sice cítit na míle daleko prohnilostí a umně předstíraným zájmem o blaho zákazníka; ale to vůbec nevadí, protože (dle mého názoru) generace cílových bezmozků zažívá opravdový boom a patří jí to. Nemají lézt na Facebook.
V knize najdete spoustu postupů jak přimět kretény a jiné přirozené tupce k nákupu. Dozvíte se kupříkladu, že prodáváte-li třeba za 499 Kč, zvýší se prodej díky umístění přeškrtnuté cenovky 5089 Kč. Naučíte se hrát lidem na emoce, sbírat kontakty za něco zdarma, napsat správně tzv. bumerangový e-mail. Naučíte se připravit upsell, a také že je dobré nastavit časově omezenou možnost nákupu. Honza vám vysvětlí, proč správný titulek inzerátu je 50% úspěchu. Vždyť i tuto samotnou knihu si pořídíte hlavně díky mistrovskému názvu (vymyšlenému vyloženě pro debily)!
Když si najdete na Googlu Honzovu firmu INIZIO (kniha je reklamou na Konverzky, které spadají pod INIZIO), zjistíte sice, že má především negativní reference (v obou záznamech), ale po prozkoumání referencí objevíte, že ty negativní v podstatě všechny napsali idioti, kterým vadí vlezlá reklama na INIZIO, a kteří vůbec netuší, že veškerá reklama na internetu lze jednoduše vypnout nainstalováním doplňku do prohlížeče, takže kopají do Honzy kvůli jeho dokonalé reklamní strategii na Youtube, na Facebooku a dalších kanálech, která je po přičichnutí k INIZIU totálně zahltí.
Honza dokonce posílá i spoustu dopisů poštou! Jsou psané úplně jinak, než je zvykem a pobaví. Objednat se ty služby ale nedají, to bych musel v jednom kuse zvracet. Pozitivní reference každopádně potvrzují, že to funguje a INIZIO dokáže významně zvýšit prodeje. Osobně když narazím na trychtýř, samozřejmě okamžitě zdrhám, ale mám z toho pokaždé špatný pocit, že mě má zase někdo za pitomce.
Chcete-li vytřískat hodně peněz na pitomcích, knihu vřele doporučuji. Já trychtýře z principu odmítám podle tohoto návodu tvořit, protože mi to přijde nefér vůči všem imbecilům, kteří na trychtýř naletí a hlavně proto, že jsem taky pitomec a imbecil, když tento styl prodeje sveřepě odmítám aplikovat.
Štítky knihy
podvodníci marketing falešné učení internetový obchod, e-shop šmejdi podvody podvody na internetu podvodné kurzy
Ale, máme tu nového Pavla Říhu :)
Další "get rich quick scheme" kniha cílená na naivní, nezkušené a nevzdělané jedince, kteří jsou ochotni za tenhle, v různých obdobách tisíckrát recyklovaný podvod, platit.
Fenomén vznikl už před témeř sto lety v americe a je jednoduchý: podívejte se, jak jsem bohatý, za nějaký zanedbatelný peníz Vám prozradím, jak jsem to udělal.
Nějaký blbec, který na to skočí, se vždycky najde.
Jo, a peníze nevracím.
Po kurzu/knize pořád nejste bohatí? tak to děláte něco špatně.
Celá kniha i činnost autora by se dala nazvat "Jak z blbců vyrazit prachy za každou cenu".
Těm chytřejším čtenářům rychle dojde, že návody v knize cílí hlavně na ty méně chytré a vlastně že na samotného čtenáře jsou aplikovány ty samé postupy. Ti bezpáteřní a bezskrupulózní jsou nadšení a hned jdou nové podfuky a manipulace na zákazníka vyzkoušet.
Takových vydřiduchů profitujících z lidské hlouposti a nenažranosti, běhají po světě mraky. Zvláště v angličtině takových knih, webů a kurzů najdete stovky až tisíce. Je to důkaz, že spousta lidí prostě není schopna kritického myšlení a skočí na kdejaký naleštěný blábol.
Pozitivní komentáře, které tu vidíte, jsou snad skoro všechny od mladých lidí bez velkých zkušeností. To není kritika těch mladých lidí, zkušenosti se dají získat jen tak, že se získají, nicméně zkušenější člověk by takovou knihu "nezbaštil" a rozhodně by ji tak nevychvaloval.