Strategie modrého oceánu
W. Chan Kim , Renee Mauborgne
Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2005 , Management PressOriginální název:
Blue Ocean Strategy, 2005
více info...
Přidat komentář
Četl jsem jako povinnou literaturu na vysoké škole. Tehdá mi vše dávalo smysl protože vznikal krásně nový trh díky iPhone. S odstupem času knihu až takový zázrak nepovažuji. Užitečné pokud uvažujete o vytvoření něčeho nového
Jedna zajímavá myšlenka. Možná, že je kniha již neaktuální vzhledem k vydání v roce 2005. Narozdíl od stoiků starých 2000 let, zde čas hrál roli.