Strategie modrého oceánu přehled
W. Chan Kim , Renee Mauborgne
Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2005 , Management PressOriginální název:
Blue Ocean Strategy, 2005
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Strategie modrého oceánu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Četl jsem jako povinnou literaturu na vysoké škole. Tehdá mi vše dávalo smysl protože vznikal krásně nový trh díky iPhone. S odstupem času knihu až takový zázrak nepovažuji. Užitečné pokud uvažujete o vytvoření něčeho nového
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Strategie modrého oceánu v seznamech
v Právě čtených | 3x |
v Přečtených | 5x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 7x |
v Chystám se číst | 11x |
v Chci si koupit | 10x |
Jedna zajímavá myšlenka. Možná, že je kniha již neaktuální vzhledem k vydání v roce 2005. Narozdíl od stoiků starých 2000 let, zde čas hrál roli.