Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i praktický slovníček pojmů.... celý text
Přidat komentář
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA-
Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku obsáhne obstojně (získáte ucelený pohled jak celá ta symfonie kolem funguje až mě překvapilo že popisovaná kostra celého byznysu je dost přesná i v našem externím callcentru) . Samozřejmě všechno jde ku předu a některé postupy mohou být překonané ale celkově jsem i díky této knize odcházel s velice slušnou reputací.
Já jsem spíše zastánce nulových mantinelů ale protože je Telekomunikace kouzelná a může být dost intenzivní, je uklidňující že tu cestu někdo prošel přede mnou. Obsahuje jak postup pro prodej tak následný servis včetně coll, ret, atd nemluvě i o psychické podpoře. Věci jsem si zkoušel hned v praxi a efekt byl opravdu cítit( použité strategie přebírali i ostatní operátoři) . Jako vstupní manuál je optimální protože opravdu ušetří spousty času a nervů nejen vám ale i klientům.