Telemarketing v praxi přehled

Telemarketing v praxi
https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/150753/bmid_telemarketing-v-praxi-bT3-150753.png 5 1 1

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i praktický slovníček pojmů.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Telemarketing v praxi. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

tomas7353
07.03.2020 5 z 5

-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA-
Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku obsáhne obstojně (získáte ucelený pohled jak celá ta symfonie kolem funguje až mě překvapilo že popisovaná kostra celého byznysu je dost přesná i v našem externím callcentru) . Samozřejmě všechno jde ku předu a některé postupy mohou být překonané ale celkově jsem i díky této knize odcházel s velice slušnou reputací.
Já jsem spíše zastánce nulových mantinelů ale protože je Telekomunikace kouzelná a může být dost intenzivní, je uklidňující že tu cestu někdo prošel přede mnou. Obsahuje jak postup pro prodej tak následný servis včetně coll, ret, atd nemluvě i o psychické podpoře. Věci jsem si zkoušel hned v praxi a efekt byl opravdu cítit( použité strategie přebírali i ostatní operátoři) . Jako vstupní manuál je optimální protože opravdu ušetří spousty času a nervů nejen vám ale i klientům.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Telemarketing v praxi v seznamech

v Přečtených1x
v Knihotéce1x
v Chystám se číst2x