Umění rozjezdu
Guy Kawasaki
Autor v knize nabízí časem i úspěchy prověřený systém, který vám pomůže v začátcích podnikání. Text je srozumitelný a zaměřuje se na to podstatné. Kawasaki se poučil z vlastních vítězství i proher, a poskytuje praktické rady všem, kteří mají v plánu odstartovat svůj malý byznys, nebo se snaží dostat na trh nové produkty a služby, nebo třeba také založit a vést neziskovou organizaci. Podstata podnikání spočívá v činnost, a nikoli v učení se tomu, jak na to. Umění rozjezdu má ambice tuto potíž odstranit. Autor pomůže čtenářům využít jejich znalosti, nadšení a energii k vytvoření něčeho úžasného, aniž by se utopili v oceánu teorií a zbytečných detailů. Ve skutečnosti není "podnikatel" žádnou pracovní pozicí. Je to stav mysli lidí, kteří chtějí změnit budoucnost. ... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2010 , PragmaOriginální název:
The art of the start
více info...
Přidat komentář
Pokud zrovna nerozjíždíte něco velkého a nesháníte velké investory, tak je ta kniha jen pro inspiraci. Pro malé češké poměry moc nenabízí.
Autorovy další knížky
2010 | Umění rozjezdu |
2011 | Okouzlení |
2011 | Realita podnikání |
1997 | Jak s úsměvem čelit konkurenci |
2017 | Umění sociálních médií |
Kniha je neprávem špatně (průměrně) hodnocená... Velmi užitečná kniha pro začátek, rozvoj podnikání a jak vyvíjet firmu, jak pospupovat. Zkrátka spousta užitečných rad - na rozdíl od ostatních "podnikatelských" knih - ryze motivačních nebo zcela zcestných.
Rozhodně to není jen kniha zaměřená na někoho, kdo by nezbytně sháněl investory, jak uvádí komentář pode mnou. A nechápu, co myslí malými českými poměry. Kniha skutečně není pro ty, kteří by chtěli založit živnost a vůbec nijak dál se nerozvíjet - jen poskytovat drobné produkty/služby, aby to vystačilo na dobrou měsíční "výplatu." Jasně, že to není knížka pro lidi, kteří nechtějí svůj podnik rozšřit, vytvořit něco většího, úspěšnějšího. Takoví lidé, ale nic takového číst nemusí ani nemají potřebu - na takové podnikání jim stačí dané zákony spojené s podnikáním a menší znalost oboru, ve kterém chtějí podnikat.
Tohle je mnohem lepší než "Realita podnikání" - to mi snad ani nic nedalo. A určitě je tahle kniha tisíckrát lepší, než takové přeceňované (s prominutím) sra*ky jako: "Jak z dobré firmy udělat skvělou" a "Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu." To je neskutečný odpad, naprosto odtržený od reality, od lidí, kteří k podnikání ani nečuchli, jen udělali "analýzu" úspěšných firem a myslí si, že vědí, jak co funguje. MAjí MBA, ale tu má spousta idiotů, kteří o řízení podniku ani o ekonomii neví ani páru. O psychologii, psychologii davu a sociologii taky očividně vůbec nic nevědí... nechápu, jak zrovná takové knihy mohou být tak úspěšné. Takový Restar už je mnohem lepší, i když k němu mám taky spoutu výhrad a na Cardoneho to nemá vůbec. Tahle kniha je Cardonemu docela podobná.