Webcopywriting pro samouky
Pavel Šenkapoun
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo. Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.... celý text
Přidat komentář
Za mě velké zklámání a ztracená příležitost. Pro člověka, který někdy v životě něco napsal, to nemá hodnotu vůbec žádnou. Jako návod psaní pro dummies také ne, jen zjistí, že než se mořit s nějakými poučkami, tak si raději rovnou zaplatím služby pana Šenkapouna.
Kde sú tie časy, keď si počítačový nadšenec bastlil webové stránky obrazne povedané na kolene. Počnúc statickými stránkami, končiac rôznymi CMS resp. redakčnými systémami vrátane napĺňania ich obsahu. V dnešnej dobe sa už všetko atomizuje a špecializuje na jednotlivé segmenty s jediným úmyslom - predať.
Knižku som si prečítal so záujmom, keďže o webovom copywritingu som mal trochu skreslené predstavy. Túto problematiku autor osvetlil dostatočne, i keď väčšina vecí mi bola známa, len v iných súvislostiach. Zjednodušene povedané jedná sa o čistý marketing napasovaný na webové prostredie za jednoznačným účelom predaja. Od sloganu až po zázračné tlačítko "kúpiť". Čomu podlieha všetok obsah.
Sympatické je, že autor sa na nič nehrá a aj táto knižka mimo informačnej hodnoty slúži zároveň aj ako prezentácia autorom ponúkaných služieb, ktoré v knihe rozoberá. Priznáva to...
Čtivost na jedničku. Konkrétní, vtipné, úderné. O účinnosti rad poreferuju později.
edit: Zdá se, že i rady fungují na jedničku!
Dobrá kniha, ale spíše pro začátečníky. Autor má opravdu velký přehled a cituje hodně zdrojů, takže je kam dál sahat pro inspiraci.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2016 | Webcopywriting pro samouky |
2019 | To nejlepší z Nejlepšího copywritera |
Nejprve jsem sáhla po autorově novější knize - To nejlepší z Nejlepšího copywritera. Neoznačila bych se za úplného začátečníka, a byla jsem překvapená, kolik nových myšlenek mi kniha předala. Navíc s lehkostí a vtipem - ale pořád s hodnotou.
A když jsem četla Webcopywriting, byla jsem (opravdu mile) překvapená znova. Měla jsem strach z opakování témat, ale nic takového se nekonalo. Pokud začínáte s copy v rámci SEO vašeho webu, je Webcopywriting super volba, jak se zorientovat a ujasnit si, co a jak je potřeba udělat.