Z nuly na milion
Pavel Říha
Neobvyklý návod, jak vydělat přes internet (první) milion a víc... Kniha vám pomůže, pokud: - Začínáte (anebo jste začali) podnikání z nuly, stejně jako já. - Chcete se naučit využívat sílu internetu a moderní technologie ve svůj prospěch (a dosáhnout finanční i časové svobody). - Zaměstnání není pro vás, pracujete rádi kdykoliv a odkudkoliv, sami nebo v malém týmu. - Toužíte vydělávat něčím, co vás baví a zároveň dává smysl. - Nevlastníte velkou firmu a nemáte na účtě miliony (a nejspíš velkou firmu ani řídit nechcete). - Odmítáte běhat jako křeček v kolotoči a chcete raději vytvořit svůj online stroj na peníze. - Sníte o svobodném životním stylu, který vám umožní cestovat a možná už příští zimu strávit v Thajsku na pláži (nebo celé léto na chatě a v lese s rodinou).... celý text
Přidat komentář
Na "doporučení" jsem si přečetl tuto knihu. Autor zde líčí návod jak být uspěšný podnikatel a částečně i svůj příběh, jak dospěl ke svým milionům a jak kde teď tráví svůj pohádkový život. Od počátku tato kniha na mě působí jako hrozné klišé, tyto návody a nápady jsem slyšel i četl mnohokrát v minulosti, takže tato kniha nepřiznáší nic nového. Jsou to takové pseudorady. Chápu, že díky této knize se snaží přilákat další potencionální zákazníky do svého placeného on-line tréninku. Osobně mě určitě nepřesvědčil, spíše naopak. Co mě navíc odrazuje to, že kladně hodnotí jeho knihu "uživatelé" , kteří defacto hodnotí pouze tuto knihu a jinak jsou zde neaktivní. Přijde mi to jako PR hodnocení knih Andreje Babiše, kde to bylo podobné.
Vítejte ve světě obchodníků s teplou vodou! Staňe se i vy jedním z nich!!! Jedním z těch, co nic neumí, tak se snaží prodávat jen své kecy a když to nejde, zabalit je do marketingově ještě příznivějšího pozlátka slibů, za které zaplatíte majlant, ale je nic nestojí... :-D
Panečku, to jsem zase jednou otevřela "kvalitní literaturu". Že já si s tím svým čtenářským "vystupováním z komfortní zóny" nedám už pokoj... Nedám, z psychologického hlediska je zajímavé udělat si obrázek i o lidech, se kterými nesouzním či nesouhlasím.
No, zpět ke knize.
Kniha nabízí staré 1000x zveřejněné návody, jak se stát "tím úspěšným". Takže pokud chcete platit za to, co jinde najdete zcela zdarma, sedněte mu na lep a sypejte tintili do jeho kapsy. Nic jiného zde nenajdete - nic, než do líbivých slov zabalená klišé a dlouho známé věci. Který looser či naivka mu za to platí? Možná ten, kdo přestane přemýšlet hlavou a podlehne té jeho nátlakové akci (na kterou dává samořejmě recept i v té své knize a hodnotí to jako velmi úspěšnou prodejní strategii).
Pokud tedy v byznysu začínáte, poradím vám, na co jsem já (a řada dalších zákazníků) alergická - přesně na ty pseudo-e-booky zdarma (které nestojí ani za svou uhlíkovou stopu), pseudo-AHA momenty a přesně na ty kecy typu "když si mě zaplatíš, už nikdy nebudeš XYZ" a vytváření falešného nátlaku "jen dnes za akční cenu" a nabídku "odpadních", pardon, vlastně "bonusových" produktů (zdarma dostaneš navíc další shitku)... Takže ne, tyto prodejní strategie samy o sobě nefungují prostě proto, že při racionálním zhodnocení vidíte, co se skrývá pod sliby, kterými nezarmoutíš, a velmi rychle poznáte, jestli se jedná o člověka, který opravdu něco ví a umí...
Tohle podnikání mi silně připomíná jeden vtip, kde se baví dva:
On: "Co děláš?"
Ona: "Jsem influencerka a youtuberka."
On: "To nevadí, já taky nic neumím."
Je to všechno prostě jen nafoukaná bída a snaha předstírat, že jsem něco, co nejsem, a to v jakémkoliv oboru.
Vyloženě mě pobavilo, že svou "práci" autor označuje za něco, co dává "vyšší smysl" (str. 40). To jako je dnes už "vyšším smyslem" nic neumět? Pobavilo mě i pár dalších postřehů, díky kterým jsem si udělala zase o něco ucelenější obrázek o této sortě lidí.
Namátkou jich pár vybírám...
*"Čím je produkt dražší, tím méně lidem ho musíte prodat, abyste se uživili." (str. 74). Takže nemusí být produkt kvalitnější, stačí jen aby byl dražší... No dobře.
*"Tím, že si někdo stáhne magnet, dokazuje, že je ideální zákazník pro placený produkt." (str. 100). No, pak to fakt nefunguje, protože mě tenhle typ marketingu ještě nikdy ke koupi nepřiměl, naopak mě od koupi odrazuje (viz výše)...
*"Proto vás chci vyzvat: Nevěřte skeptikům a lidem, kterým se sice samotným nedaří, ale mají zcela jasno v tom, co a jak funguje a nefunguje." (str. 176) Být si vědom slabých stránek svého projektu je velice důležitou součástí dobré strategie, ale problém je v tom, že to by vás mohlo odradit od koupě teplé vody...
V knize autor hází milionem sem, milionem tam, za první rok vydělám 500.000.- Kč (a samozřejmě zapomene zmínit, že z toho čistého bude po všech odvodech jen část), za několik dalších už to bude 1.000.000.- Kč... No, pořád nic moc, jsem sice podle něj jen "ubohý zaměstnanec", ale mám víc, než on slibuje "časem" vydělávat a i já jsem pánem svého času. Navíc vím, že ve svém oboru opravdu něco umím. :-D
Fascinuje mě, že mu to (autorovi) někdo může "žrát" a věřit, protože pokud by se on sám řídil svými pravidly, byl by skutečně úspěšný a nemusel by si na to jen hrát. Kupříkladu v tom, co on sám o sobě přiznává, tedy že jej vyhodili ze školy. Kdyby se už tenkrát řídíl vlastním heslem: “Jasná vize, neustálé vzdělávání, vytrvalá práce, tohle je mým největším tajemstvím pro raketový růst." (str. 173), udělal by školu, ze které ho vyhodili, levou zadní. Případně bych mu poradila jedno z jeho dalších hesel: "Klíčová je vytrvalost. Většina lidí to vzdá příliš brzy." (str. 174) I to totiž platí, pokud chce člověk opravdu něco dokázat, a ne to jen předstírat a tvářit se, že obchod s teplou vodou dává jeho životu "vyšší smysl".
Je přinejmenším zvláštní, že většina kladně hodnotících profilů vznikla začátkem dubna a má ve statistikách jednu přečtenou knihu, a to tuto.
Stojí za zmínku, že všechny kladné komentáře této podvodné knihy podvodného autora jsou z fake účtů. Jak poznáte fake účet? Jen něco přes dvacet hodnocení knih (pro možnost komentování je minimum dvacet) a jinak žádná aktivita a podobné datum vzniku.
Pro vložení recenze ale žádné omezení není, takže není překvapením, že až na jednu recenzi jsou všechny ostatní z fake účtů. Deset fake recenzí z fake účtů, to jako vážně??
Zakládá si autor fake účty sám? Špatné hodnocení mu kazí jeho podvodný bussiness?
Prosím, nečtěte jeho knihy, neposlouchejte jeho podcasty
A HLAVNĚ MU PROBOHA ZA NIC NEPLAŤTE!
Prodává vzduch a mlhu za obrovské prachy ve stylu sbal se a vypadni. Velice doufám, že tu hranu zákona na které balancuje jednou překročí.
Pavel Říha ve své knize "Z nuly na milion" sdílí svůj inspirativní příběh, jak se z obyčejného kluka stal úspěšným infopodnikatelem. Jeho osobní zkušenosti jsou podávány s lidským přístupem a konkrétním postupem, a to činí tuto knihu cennou inspirací pro ty, kteří chtějí začít podnikat online. Pavel se za pár let posunul nejen v podnikání, ale i v osobním rozvoji.. tato kniha popisuje jeho počátky a i přes to, že je napsaná před téměř osmi lety, považuju ji za velkou inspiraci. Doporučuji ji všem, kdo hledají inspiraci a konkrétní kroky k online podnikání. Nejenom tuto knihu, ale i aktivně sledovat Pavla Říhu jako mentora
Snadno zmanipulovatelní a nezkušení budou knihu a autorovu činnost nejen chválit, ale dokonce obhajovat. Musím se jich trochu zastat, ne každý má ty zkušenosti a rozlišovací schopnosti, aby podvod a manipulaci poznal. Jenže to má úskalí, pokud této manipulaci podlehnete a ještě hůř, projdete jeho "kurzem", může Vás to negativně poznamenat na celý život, jak už to podobné podvodné pseudorozvojové knihy a kurzy dokážou.
I přes to, že tato kniha není úplnou novinkou, a je téměř sedm let stará, Pavel Říha od té doby urazil dlouhou cestu, a stále zůstává inspirativním průvodcem pro začínající podnikatele. Je to připomínka toho, jak může jedna kniha změnit osud a otevřít dveře k novým možnostem. I když se možná některé techniky a strategie změnily od doby vydání této knihy, základní principy a příběh Pavla Říhy z mojeho pohledu zůstávají stejně tak inspirativní.. Je to jako pohled na začátek cesty úspěchu Pavla a také povzbuzení pro čtenáře, aby i oni mohli dosáhnout svých cílů. Navzdory změnám a postupu času zůstává tato kniha průvodcem a velkou inspirací pro ty, kteří touží po podnikání a úspěchu v online světě, a celkově změny v životě.
Pavel Říha a jeho příběh - čili kniha Z nuly na milión - mi nejenom otevřely oči ohledně možností podnikání online, ale staly se také průvodcem na mé vlastní podnikatelské cestě. Od roku 2019, kdy jsem začala své podnikání, jsem se neustále vzdělávala a inspiraci jsem našla právě v Pavlových kurzech a materiálech. Jeho kniha není jen teoretickým průvodcem, ale skutečnou mapou, která mi pomohla navigovat nejen začátky, ale i pokročilé fáze mého podnikání. Díky Pavlovi jsem se nejenom naučila základy online podnikání, ale i rozvinula své dovednosti a myšlení tak, abych mohla dnes úspěšně podnikat. Můžu jenom doporučit jeho knihu všem, kdo touží po podnikání online a chtějí mít průvodce, který je nejenom inspiruje, ale i provází konkrétními kroky k úspěchu.
Tato kniha je takovým počátečním průvodcem, ale také odrazovým můstkem pro inspiraci před tím, než začnete opravdu na sobě pracovat, a než budete pokračovat v Pavlových programech, které vám pomohou vést vaše podnikání k dalším úrovním úspěchu.
Vážení, nelze než souhlasit s negativními komentáři této knihy. Opravu jsou tam naprosté banality, neustále opakování toho samého, zkrátka stroj na tahání peněz z důvěřivých, plachých a neznalých lidí, bezmocně toužících po zbohatnutí napsáním třeba e-book knihy a vytvořením naprosto zbytečných on-line kurzů. Pana Říhu znám od jeho podnikatelských počátků a je to fakt síla. Za celou dobu nepřinesl nic převratného, neustále recykluje to samé - přesvědčit lidi ke koupi bezcenného. Jeho firma je registrovaná v Anglii, aby tady nemusel platit daně. Pohledejte si o něm víc na Google - tedy ne ty jeho placené odkazy, ale na fórech ap. A teď pozor: včera začal obesílat své důvěřivé ovečky emailem s prosbou, aby zde hodnotili jeho knihu co nejpozitivněji, protože se mu nelíbí ty pravdivé, sic negativní komentáře níže. Takže asi tak...
Pan Pavel Říha je ukázkovým příkladem člověka, který dokáže jít za svým snem. Už jen svým osobním příběhem, kdy, jak sám uvádí, začínal téměř od nuly, může být ostatním dobrou inspirací.
Je sice pravda, že myšlenky, které jsou v knize uvedené, jsou obsaženy i v jiných knihách vydaných třeba v USA v polovině minulého století, ale v této knize je oproti jiným najdete podané velmi lidským způsobem. Především ale v této knize najdete ucelený a konkrétní postup, jak rozjet své vlastní podnikání v internetovém vzdělávání. Je to kniha psaná pro lidi, kteří chtějí začít podnikat na internetu a potřebují jednoduše a srozumitelně podané informace přizpůsobené našemu způsobu myšlení.
Díky tomu, že Pana Pavla Říhu sleduji už od jeho počátků působení v internetovém vzdělávání, tak vím, že všechno, o čem ve své knize píše, není jen opsané z jiných knih, ale jsou to jeho skutečné osobní zkušenosti. Už proto jeho knihu považuji za velmi dobrou a doporučuji ji všem zájemcům.
Napište pár typů, které jste vyčetli z jiných slavnější seberozvojových knih, přidejte svůj příběh o obyčejném klukovi, pár fotek s luxusním zbožím… a máte knihu jako je tato. Kniha pouze opakuje zažité principy a nepředává nic nového. Stačí si přečíst pouze závěr. Nedoporučuju, je mnoho lepších knih na toto téma.
Toto není nic nového, fenomén vznikl v Americe už někdy před více než sto lety a je velmi jednoduchý. Podívejte, jak jsem bohatý, za 100 dolarů Vám prozradím, jak jsem to udělal, jestli to dokážete i Vy, je už na Vás, peníze nevracím.
Pavel Říha pouze posbíral texty z podobných pseudorozvojových titulů, okolo rozcmrndal trochu vlastní omáčky a voilà, další "kurz na úspěch" je na světě. Jakoby takových podvodníků bylo málo.
Spousta lidí, kteří se snaží prorazit v podnikání, si tím nebo něčím podobným, prošla. Je to však zkušenost, která stojí čas i peníze, jen aby si onen dotyčný uvědomil, že tudy cesta nevede a že je pro úspěch třeba makat, přemýšlet inovativně a hledat nové cesty a partnery.
Není bez zajímavosti, že pochvalné komentáře s plným hodnocením většinou sdílejí podobný nádech textu a neaktivní profily s podobným datem vzniku.
Nejde o literaturu, ale o jeden z mnoha podvodných prostředků, jak tahat peníze z naivních důvěřivců. Kniha je jen opakování zcela banalních myšlenek a obecně platných nesmyslů, představuje součást manipulační strategie pana Říhy, falešného selfsmademana, který je dobrý v jediné věci - ve vytváření PR sobě samému.
Nic není bez práce. Tato kniha je o strategii. Pro ty, kteří mají nebo chystají nějaký projekt na internetu. Se správnou strategií budou mít rychleji výsledky. Čeká je však rok, dva, tři možná pět let práce, s tím musejí počítat.
Prej neobvyklá strategie - další z hromady příběhů toho, jak se týpek, co byl skoro v, stal díky netu milionářem a cestuje po všech čertech a užívá si každou kravinu. Ne, nemám nic proti týhle sortě lidí, jen je to pokaždý to samý a ty fotky na palmičkách, v houpací síti a mávání z mrakodrapu v Dubaji už jsou jak přes kopírák.
Tak zase jeden velký podvod kniha je ke stažení zdarma Ale pak musíte téměř
1000Kč uhradit do deseti dnů že je to pořád baví ty podvodníky
Štítky knihy
internet lhaní, lži krádeže a loupeže šmejdi podvody marketing typu pyramida, letadlo pseudověda plagiátorství podvod podvody na internetu
Doplnil bych (v rámci jeho přesvědčování) za devadesát dní. To by se snad dalo vydržet. Chce to jen malou drobnost. Najít dostatečný počet naivních lidí (cílová skupina), kteří živnost vašich snů naplní tím milionem. Ve svém komentáři n.ezn.amy upozorňuje na člověka, kterému říkejme třeba „Kam vítr, tam motýle“. A jistá paralela zde rozhodně je, neboť se zřejmě oba řídí ideou, že vyhrává ten, kdo nejlépe porozumí snům oné cílové skupiny, dovede ji patřičně nadchnout (oblbnout) a vyždímat ke svému užitku a uspokojení. Někdo to prostě zaplatit musí a rukama vydělat milion je hodně namáhavé a zdlouhavé.