Z nuly na milion přehled
Pavel Říha
Neobvyklý návod, jak vydělat přes internet (první) milion a víc... Kniha vám pomůže, pokud: - Začínáte (anebo jste začali) podnikání z nuly, stejně jako já. - Chcete se naučit využívat sílu internetu a moderní technologie ve svůj prospěch (a dosáhnout finanční i časové svobody). - Zaměstnání není pro vás, pracujete rádi kdykoliv a odkudkoliv, sami nebo v malém týmu. - Toužíte vydělávat něčím, co vás baví a zároveň dává smysl. - Nevlastníte velkou firmu a nemáte na účtě miliony (a nejspíš velkou firmu ani řídit nechcete). - Odmítáte běhat jako křeček v kolotoči a chcete raději vytvořit svůj online stroj na peníze. - Sníte o svobodném životním stylu, který vám umožní cestovat a možná už příští zimu strávit v Thajsku na pláži (nebo celé léto na chatě a v lese s rodinou).... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Z nuly na milion. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (22)
Na "doporučení" jsem si přečetl tuto knihu. Autor zde líčí návod jak být uspěšný podnikatel a částečně i svůj příběh, jak dospěl ke svým milionům a jak kde teď tráví svůj pohádkový život. Od počátku tato kniha na mě působí jako hrozné klišé, tyto návody a nápady jsem slyšel i četl mnohokrát v minulosti, takže tato kniha nepřiznáší nic nového. Jsou to takové pseudorady. Chápu, že díky této knize se snaží přilákat další potencionální zákazníky do svého placeného on-line tréninku. Osobně mě určitě nepřesvědčil, spíše naopak. Co mě navíc odrazuje to, že kladně hodnotí jeho knihu "uživatelé" , kteří defacto hodnotí pouze tuto knihu a jinak jsou zde neaktivní. Přijde mi to jako PR hodnocení knih Andreje Babiše, kde to bylo podobné.
Vítejte ve světě obchodníků s teplou vodou! Staňe se i vy jedním z nich!!! Jedním z těch, co nic neumí, tak se snaží prodávat jen své kecy a když to nejde, zabalit je do marketingově ještě příznivějšího pozlátka slibů, za které zaplatíte majlant, ale je nic nestojí... :-D
Panečku, to jsem zase jednou otevřela "kvalitní literaturu". Že já si s tím svým čtenářským "vystupováním z komfortní zóny" nedám už pokoj... Nedám, z psychologického hlediska je zajímavé udělat si obrázek i o lidech, se kterými nesouzním či nesouhlasím.
No, zpět ke knize.
Kniha nabízí staré 1000x zveřejněné návody, jak se stát "tím úspěšným". Takže pokud chcete platit za to, co jinde najdete zcela zdarma, sedněte mu na lep a sypejte tintili do jeho kapsy. Nic jiného zde nenajdete - nic, než do líbivých slov zabalená klišé a dlouho známé věci. Který looser či naivka mu za to platí? Možná ten, kdo přestane přemýšlet hlavou a podlehne té jeho nátlakové akci (na kterou dává samořejmě recept i v té své knize a hodnotí to jako velmi úspěšnou prodejní strategii).
Pokud tedy v byznysu začínáte, poradím vám, na co jsem já (a řada dalších zákazníků) alergická - přesně na ty pseudo-e-booky zdarma (které nestojí ani za svou uhlíkovou stopu), pseudo-AHA momenty a přesně na ty kecy typu "když si mě zaplatíš, už nikdy nebudeš XYZ" a vytváření falešného nátlaku "jen dnes za akční cenu" a nabídku "odpadních", pardon, vlastně "bonusových" produktů (zdarma dostaneš navíc další shitku)... Takže ne, tyto prodejní strategie samy o sobě nefungují prostě proto, že při racionálním zhodnocení vidíte, co se skrývá pod sliby, kterými nezarmoutíš, a velmi rychle poznáte, jestli se jedná o člověka, který opravdu něco ví a umí...
Tohle podnikání mi silně připomíná jeden vtip, kde se baví dva:
On: "Co děláš?"
Ona: "Jsem influencerka a youtuberka."
On: "To nevadí, já taky nic neumím."
Je to všechno prostě jen nafoukaná bída a snaha předstírat, že jsem něco, co nejsem, a to v jakémkoliv oboru.
Vyloženě mě pobavilo, že svou "práci" autor označuje za něco, co dává "vyšší smysl" (str. 40). To jako je dnes už "vyšším smyslem" nic neumět? Pobavilo mě i pár dalších postřehů, díky kterým jsem si udělala zase o něco ucelenější obrázek o této sortě lidí.
Namátkou jich pár vybírám...
*"Čím je produkt dražší, tím méně lidem ho musíte prodat, abyste se uživili." (str. 74). Takže nemusí být produkt kvalitnější, stačí jen aby byl dražší... No dobře.
*"Tím, že si někdo stáhne magnet, dokazuje, že je ideální zákazník pro placený produkt." (str. 100). No, pak to fakt nefunguje, protože mě tenhle typ marketingu ještě nikdy ke koupi nepřiměl, naopak mě od koupi odrazuje (viz výše)...
*"Proto vás chci vyzvat: Nevěřte skeptikům a lidem, kterým se sice samotným nedaří, ale mají zcela jasno v tom, co a jak funguje a nefunguje." (str. 176) Být si vědom slabých stránek svého projektu je velice důležitou součástí dobré strategie, ale problém je v tom, že to by vás mohlo odradit od koupě teplé vody...
V knize autor hází milionem sem, milionem tam, za první rok vydělám 500.000.- Kč (a samozřejmě zapomene zmínit, že z toho čistého bude po všech odvodech jen část), za několik dalších už to bude 1.000.000.- Kč... No, pořád nic moc, jsem sice podle něj jen "ubohý zaměstnanec", ale mám víc, než on slibuje "časem" vydělávat a i já jsem pánem svého času. Navíc vím, že ve svém oboru opravdu něco umím. :-D
Fascinuje mě, že mu to (autorovi) někdo může "žrát" a věřit, protože pokud by se on sám řídil svými pravidly, byl by skutečně úspěšný a nemusel by si na to jen hrát. Kupříkladu v tom, co on sám o sobě přiznává, tedy že jej vyhodili ze školy. Kdyby se už tenkrát řídíl vlastním heslem: “Jasná vize, neustálé vzdělávání, vytrvalá práce, tohle je mým největším tajemstvím pro raketový růst." (str. 173), udělal by školu, ze které ho vyhodili, levou zadní. Případně bych mu poradila jedno z jeho dalších hesel: "Klíčová je vytrvalost. Většina lidí to vzdá příliš brzy." (str. 174) I to totiž platí, pokud chce člověk opravdu něco dokázat, a ne to jen předstírat a tvářit se, že obchod s teplou vodou dává jeho životu "vyšší smysl".
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Z nuly na milion v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 56x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Doporučených | 2x |
v Knihotéce | 11x |
v Chystám se číst | 5x |
v Chci si koupit | 2x |
v dalších seznamech | 1x |
Štítky knihy
internet lhaní, lži krádeže a loupeže šmejdi podvody marketing typu pyramida, letadlo pseudověda plagiátorství podvod podvody na internetu
Doplnil bych (v rámci jeho přesvědčování) za devadesát dní. To by se snad dalo vydržet. Chce to jen malou drobnost. Najít dostatečný počet naivních lidí (cílová skupina), kteří živnost vašich snů naplní tím milionem. Ve svém komentáři n.ezn.amy upozorňuje na člověka, kterému říkejme třeba „Kam vítr, tam motýle“. A jistá paralela zde rozhodně je, neboť se zřejmě oba řídí ideou, že vyhrává ten, kdo nejlépe porozumí snům oné cílové skupiny, dovede ji patřičně nadchnout (oblbnout) a vyždímat ke svému užitku a uspokojení. Někdo to prostě zaplatit musí a rukama vydělat milion je hodně namáhavé a zdlouhavé.