Znevýhodněný žák
Milan Valenta , Lenka Krejčová , Dita Finková , Libuše Ludíková , Miluše Hutyrová , Bibiána Hlebová , Jaromír Maštalíř
Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést – mimo jiné – ke specifickým poruchám učení a chování. Kniha je přínosem nejen pro speciální pedagogy a psychology, ale především pro učitele mateřských škol a prvního stupně běžných škol, stejně jako pro studenty pedagogických oborů. Dozvědí se vše podstatné o dopadu tohoto typu postižení na vzdělávání dětí předškolního a mladšího školního věku a o jejich diagnostice a intervenci. Přidanou hodnotou knihy je diagnostická příloha, která je přehledně zpracovaná tak, aby podle ní mohli nejen poradenští pracovníci, ale i učitelé ohodnotit jednotlivé dílčí funkce (např. percepční, kognitivní nebo motorické), jejichž deficit může vést ke specifickým poruchám učení a chování. Tento materiál, standardizovaný na populaci českých žáků, nebyl dosud nikde publikován.... celý text
Autoři knihy
česká, 1958 Lenka Krejčová
česká Dita Finková
česká Libuše Ludíková
česká, 1957 Miluše Hutyrová
česká Bibiána Hlebová
slovenská Jaromír Maštalíř
česká