Aké drahé je zadarmo podobné

Aké drahé je zadarmo
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/452746/bmid_ake-drahe-je-zadarmo-6uz-452746.jpg 4 380 380

Skryté sily, ktoré ovplyvňujú naše rozhodnutia Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu. - Čo je behaviorálna ekonómia a ako súvisí s obedmi zadarmo - Prečo niektoré veci robíme radi len pokiaľ nám za to neplatia - Prečo sa nevieme prinútiť k práci, aj keď veľmi chceme - Prečo nás bezplatné veci často vyjdú pridraho - Prečo je všetko relatívne – hoci by nemalo - Prečo človek dostane to, čo očakáva - Prečo svoj majetok preceňujeme Ako dokazuje Dan Ariely, veľmi často konáme iracionálne, na čo majú vplyv naše emócie aj spoločenské normy. Spojenie ekonómie so psychológiou je príležitosťou preskúmať našu motiváciu a spotrebiteľské správanie, ale aj ekonomickú a vzdelávaciu politiku. Arielyho inteligentný, provokatívny, ale aj zábavný štýl je zárukou fascinujúceho a objavného čítania.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod Psychologie a pedagogika
Vydáno: , Premedia
Originální název:

Predictably Irrational, 2008


více info...

Podobné knihy (4)

Proč hlupák zůstává hlupákem? A další psychologické fenomény Proč hlupák zůstává hlupákem? A další psychologické fenomény David Lacko

Kniha se skládá ze třinácti tematických esejí z oblasti kognitivní a sociální psychologie i dalších příbuzných vědeckých disciplín. Vzhledem ke své populárně-naučné formě je publikace vhodná nejenom pro studenty a odborn... více


Jak drahá je intuice? Jak drahá je intuice? Dan Ariely

Proč nás selský rozum často vede ke ztrátovým rozhodnutím. Ještě provokativnější pokračování bestselleru Jak drahé je zdarma! • Čím to, že velcí šéfové pořád dostávají obří odměny? • Proč máme tak rádi nábytek, kte... více


Psychológia peňazí Psychológia peňazí Dan Ariely

Akých omylov sa dopúšťame pri uvažovaní o peniazoch a ako utrácať rozumnejšie Prečo prerobíte, ak sa skúsite hrať na realitného agenta? Čo stojí za silami, vďaka ktorým naletíme na sezónne zľavy a prečo sme ochotní ce... více


Jak stvořit pecku na trhu Jak stvořit pecku na trhu Jonah Berger

Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou rychlostí, kdežto jiné zapadnou? Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uc... více