Jak stvořit pecku na trhu přehled
Jonah Berger
Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou rychlostí, kdežto jiné zapadnou? Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uchytí lépe než ty ostatní. Informace šířená od úst k ústům a mezi známými je zkrátka účinnější než plánovitá reklamní kampaň. Umíte o svém produktu vyslat takovou informaci, aby se šířila řetězovou reakcí? Jonah Berger vám ukáže, jak na to. Nezáleží na tom, jestli provozujete malou restauraci, řídíte velkou firmu nebo poprvé kandidujete do místního zastupitelstva. Existují univerzální tipy, které z vašeho zboží nebo myšlenky udělají žhavý módní trend. V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit své plány a nápady, je přímo povinnou četbou.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2013 , JotaOriginální název:
Contagious: Why Things Catch On, 2011
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak stvořit pecku na trhu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (1)
Knižní novinky (19. - 31. 8.)
18.08.2013
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak stvořit pecku na trhu v seznamech
v Přečtených | 8x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 9x |
v Chystám se číst | 12x |
v Chci si koupit | 6x |
Výborná kniha! Podľa názvu by človek mohol čakať nejakú pitomú zbierku motivačných kecov, našťastie opak je pravdou - obsahom je vedecká analýza virálnosti reklamných kampaní.