Jak stvořit pecku na trhu podobné
Jonah Berger
Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou rychlostí, kdežto jiné zapadnou? Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uchytí lépe než ty ostatní. Informace šířená od úst k ústům a mezi známými je zkrátka účinnější než plánovitá reklamní kampaň. Umíte o svém produktu vyslat takovou informaci, aby se šířila řetězovou reakcí? Jonah Berger vám ukáže, jak na to. Nezáleží na tom, jestli provozujete malou restauraci, řídíte velkou firmu nebo poprvé kandidujete do místního zastupitelstva. Existují univerzální tipy, které z vašeho zboží nebo myšlenky udělají žhavý módní trend. V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit své plány a nápady, je přímo povinnou četbou.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2013 , JotaOriginální název:
Contagious: Why Things Catch On, 2011
více info...
Podobné knihy (2)
Špekonomie, aneb, Freakonomics Steven David LevittCo je nebezpečnější, střelná zbraň, nebo bazén na vaší zahradě? Co mají společného učitelé a zápasníci sumó? Proč zůstávají drogoví dealeři tak dlouho v péči svých matek? Jak velký vliv mají rodiče na to, co z nás vyrost... více
Jak drahé je zdarma Dan Ariely
Iracionální faktory v ekonomice i v životě Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko „zdarma“? Nebo že lék, který je drahý, je t... více