Fashion management podobné
Vladimíra Khelerová , Klára Haunerová , Zuzana Šimonovská
Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.... celý text
Podobné knihy (3)
Falešná Pařížanka Kamila BoudováKamila snila o velkém městě, slávě a šampaňském. Ale kariéra módní návrhářky se zvrhla dokonce ještě dřív, než se za svým snem odstěhovala do Paříže, kde se pokazilo i všechno ostatní. Místo skvělého života v hlavním měs... více
Příběh skříně Veronika Blabla Hubková
O tom, jak funguje módní průmysl. Přemýšleli jste někdy o tom, jak je možné vyrobit a prodat triko za tři stovky? A co se s takovým trikem stane, když ho donosíte a hodíte třeba do textilního kontejneru? Já jo. A vy ... více
Vláda módy: Cena rychlé módy a budoucnost oblečení Dana Thomas
V našich šatnících se vedle kabátu a džín skrývá také environmentální katastrofa, vykořisťování i naděje na změnu. Co posnídat a co si obléct, ptá se ráno sám sebe téměř každý z nás. Tyto banální otázky mají ve svých dů... více