Nákupní marketing podobné
Gustav Tomek
https://www.databazeknih.cz/img/books/empty_bmid.jpg
0
0
0
Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým útvarům, forem, metod a postupů při uskutečňování řídících a prováděcích aktivit v oblasti nákupu.... celý text
Podobné knihy (0)
Zatím zde není žádná podobná kniha.
Autorovy další knížky
2007 | Marketing od myšlenky k realizaci |
2007 | Řízení výroby a nákupu |
2017 | Průmysl 4.0 aneb nikdo sám nevyhraje |
1996 | Nákupní marketing |
2014 | Integrované řízení výroby |