Marketing od myšlenky k realizaci přehled
Gustav Tomek , Věra Vávrová
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/292943/bmid_marketing-od-myslenky-k-realizaci-gBc-292943.jpg
5
1
1
Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.).... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing od myšlenky k realizaci. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing od myšlenky k realizaci v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v dalších seznamech | 1x |