Marketing od myšlenky k realizaci přehled

Marketing od myšlenky k realizaci
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/292943/bmid_marketing-od-myslenky-k-realizaci-gBc-292943.jpg 5 1 1

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.).... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing od myšlenky k realizaci. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketing od myšlenky k realizaci v seznamech

v Přečtených1x
v Knihotéce1x
v dalších seznamech1x

Autoři knihy

Gustav Tomek
česká, 1935 - 2017
Věra Vávrová
česká, 1955
Skrýt reklamy