Marketing od myšlenky k realizaci hodnocení

Marketing od myšlenky k realizaci
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/292943/bmid_marketing-od-myslenky-k-realizaci-gBc-292943.jpg 5 1 1

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.).... celý text

5
1 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketing od myšlenky k realizaci: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autoři knihy

Gustav Tomek
česká, 1935 - 2017
Věra Vávrová
česká, 1955