Marketing od myšlenky k realizaci tempo & emoce

Marketing od myšlenky k realizaci
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/292943/bmid_marketing-od-myslenky-k-realizaci-gBc-292943.jpg 5 1 1

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.).... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autoři knihy

Gustav Tomek
česká, 1935 - 2017
Věra Vávrová
česká, 1955