Vyzvánění podobné

Vyzvánění
https://www.databazeknih.cz/img/books/47_/476777/bmid_vyzvaneni-Oys-476777.png 3 3 3

Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším. Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají. Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání?... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Via
Originální název:

Ringtone: Exploring the Rise and Fall of Nokia in Mobile Phones, 2018


více info...

Podobné knihy (0)

Zatím zde není žádná podobná kniha.

Autoři knihy

Yves Doz
francouzská, 1947
Keeley Wilson
anglická