Červená ako krv přehled
Salla Simukka
Lumikki Anderssonová série
1. díl >
Lumikki Anderssonová je hlavnou hrdinkou mimoriadne úspešnej fínskej trilógie, ktorá vyšla v takmer 50-tich krajinách. Sedemnásťročné svojhlavé dievča má rado samotu a silnú čiernu kávu. Riadi sa pravidlom nepliesť sa do záležitostí druhých. Jedného dňa však objaví v školskom laboratóriu hromadu sušiacich sa päťstoeuroviek a to od základov otrasie jej zásadami, prevráti život hore nohami a vtiahne ju do sveta drogových priekupníkov, plného násilia.... celý text
Literatura světová Thrillery
Vydáno: 2014 , VerbariumOriginální název:
Punainen kuin veri, 2011
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Červená ako krv. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (18)
Kniha Rudá jako krev mě bavila od začátku do konce, ale žádná pecka to nebyla.
Námět je stejný, jako u dalších průměrných thrillerů. Ničím originální, ničím výjimečný.
Postavy byly nevýrazné, některé jejich vlastnosti mi k nim vůbec neseděly a žádnou jsem si neoblíbila.
Styl psaní byl velice jednoduchý. Možná až příliš. Věty byly jednoduché, takže ani příběh nebyl nijak rozvinutý.
Některé části mi přišly úplně zbytečné. Do dalších dílů se pouštět určitě nebudu.
Nejhorší kniha, co jsem v poslední době četla. Vůbec jsem nechápala styl psaní, nebo chování postav. Přišlo mi to jako jen nějaké věty, bez příběhu. Tuhle určitě nedoporučuji. Pozitivní na ní je snad jen ta obálka, která se mi líbila.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Červená ako krv v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 122x |
ve Čtenářské výzvě | 9x |
v Doporučených | 3x |
v Knihotéce | 112x |
v Chystám se číst | 67x |
v Chci si koupit | 10x |
v dalších seznamech | 3x |
Štítky knihy
finská literatura severská krimi finské detektivky
Asi od věci, ale moc nevěřím tomu, že by současná dospívající dívka s nadšením nosila Joy od Jeana Patou, klasickou aldehydovou vůni z 80. let, která trochu vyznívá jako Chanel 5.
Product placement byl prostě příliš nápadný. Konec odbočky.