DirectX - začínáme programovat přehled
Pavel Pokorný
Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících programátorské rozhraní, jež vyvíjí společnost Microsoft, a to především pro práci s 2D a 3D grafikou, práci se vstupními zařízeními (ovladači, gamepady a joysticky), ale také se zvuky a hudbou či pro komunikaci mezi počítači. Chcete-li nejen nahlédnout pod pokličku tvorby špičkových multimédií a her, ale vše se bezpečně a rychle naučit a zvládnout, pak jste sáhli beze sporu po správné knize, jež představuje jediný dostupný zdroj informací na našem trhu s touto problematikou.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize DirectX - začínáme programovat. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha DirectX - začínáme programovat v seznamech
v Chci si koupit | 1x |
Štítky knihy
programování počítače počítačová grafika Microsoft DirectX
Autorovy další knížky
2006 | Blender - naučte se 3D grafiku |
2008 | DirectX - začínáme programovat |
2004 | Základy počítačové grafiky |
2005 | Cvičení z počítačové grafiky - Blender, Povray |
2010 | Objektově orientované programování v C++ |