Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů přehled
Danuše Sztablová
Publikace vysvětluje významy, které studentům učitelství přináší poznání v oboru a předmětu výtvarná výchova ve spojení s ostatními poznávacími oblastmi psychosociálních a kulturně oborových otázek, které naplňují způsobilost budoucích učitelů v oblasti psychodidaktiky a oborově-kulturních poznatků. Zvýrazňuje nezbytnou součinnost individuálních a institucionálních otázek, které vzdělávací instituce připravují učitele na jejich budoucí profesi. Formuluje principy, o které se estetiko-sociální pojetí profesionalizace učitelů opírá, a které přesahují základní poznatkovou bázi náhledu na učitelskou profesi. Strukturuje složitost otázek, které vstupují do pole profesní učitelské přípravy, včetně jejich vazby na kvalitu vstupních charakteristik studentů učitelství, se kterými své vysokoškolské studium zahajují. Spojuje poznávací, estetické, etické i logické dimenze otázek přípravy učitelů do jednoho mnohoúrovňového, ve všech otázkách spojitého, celku.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2017 | Psychodidaktika (1) v profesní přípravě učitelů |
2017 | Proicio 1: Esteticko-sociální pojetí profesní přípravy učitelů v projektech |
2015 | Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů |
2017 | Když se vnitřní a vnější světy dítěte a jeho učitelky/učitele setkají na poli zážitků ve světě techniky a umění |