Hodnocení v současné škole - východiska a nové metody pro praxi přehled
Jan Slavík
Známkovat žáky, nebo ne? Hodnotit slovně? A pokud známkovat, tedy jak? O podobu hodnocení, které by dětem více pomáhalo, než škodilo, se vedou spory již řadu let. Přesto je Slavíkova kniha prvním opravdu komplexním a vyváženým přehledem teoretických východisek i nových metod (netestového) školního hodnocení. Autor uvádí nejdůležitější požadavky na dobré hodnocení, ukazuje čtenáři často zcela nové souvislosti a vždy zároveň nabízí velice konkrétní náměty, jak teoretické poznatky ihned převést do každodenní praxe. Kniha je doplněna přehledem předpisů vztahujících se k hodnocení.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Hodnocení v současné škole - východiska a nové metody pro praxi. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Hodnocení v současné škole - východiska a nové metody pro praxi v seznamech
v Přečtených | 7x |
v Chystám se číst | 4x |
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1999 | Hodnocení v současné škole - východiska a nové metody pro praxi |
2010 | Průvodce výtvarným uměním V |
2000 | Výtvarné čarování |
2013 | Tvorba jako způsob poznávání |
2014 | Teorie výchovy: tradice, současnost, perspektivy |