Jak děti získávají "akademické" dovednosti bez formálního vyučování přehled
Peter Gray
Druhá kniha ze série těch, které navazují na knihu Svoboda učení (dnes už pouze jako ebook) a jsou souborem vybraných a upravených esejí, které velký propagátor svobody učení Peter Gray publikoval na svém blogu v rámci časopisu Psychology Today. Tento, druhý díl se věnuje způsobům, jak děti získávají “akademické dovednosti bez formálního vyučování, typicky v matematice nebo čtení. Kniha je volným pokračováním prvního dílu s názvem Důkaz, že sebeřízené vzdělávání funguje. Společná linka, která protíná celou sérii, je sebeřízené vzdělávání. Autor se v tomto dílu opírá o zkušenosti konkrétních lidí i vědecké studie. Porovnává sebeřízené vzdělávání se vzděláváním progresivním a objasňuje jeho užitečnost a efektivitu.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak děti získávají "akademické" dovednosti bez formálního vyučování. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak děti získávají "akademické" dovednosti bez formálního vyučování v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Chystám se číst | 1x |
Druhá část, viz první část.