Jak prodávat z očí do očí přehled
Ivo Toman
Ivo Toman se narodil s Touretteovým syndromem. Má pohybové i zvukové tiky. Jako prodejce v osobním prodeji hledal způsoby, jak i přes tento handicap uspět. To se mu nejen povedlo, ale dokonce vyškolil stovky tisíc prodejců. Teď pro ně napsal tuto „první kuchařku prodeje“ se spoustou prodejních fíglů. Po jejím přečtení budete o zákaznících vědět více, než o sobě vědí oni sami. Díky tomu prodáte i písek na Sahaře. Chcete vědět: Co máte při prodeji dělat a jak se naopak vyhnout zbytečným chybám? Jak kupující uvažují a jak toho využijete? Jak se k zákazníkům úspěšně pozvete? Jak získáte nové kontakty? Jak prodávat firmám a čím se B2B liší od B2C? Kdy říci cenu a kterých deset věcí snižuje cenový šok? Jaké účinné fígle pomáhají uzavřít obchod? Jak poznáte nákupní signály? Co je reverzní psychologie a jak vám pomůže? Jak využijete internet pro prodej z očí do očí? Jak zvládnete nejčastější námitky (je to drahé, nemám čas, musím si to rozmyslet, musím se poradit, nemám zájem, pošlete mi to e-mailem)? ??? Odpovědi najdete uvnitř této knihy. Chcete být úspěšnějším prodejcem? V této „první kuchařce prodeje“ najdete třicet let prodejních zkušeností a praktických návodů bez zbytečné teorie. Budete v šoku, jak je to jednoduché. Sdílet 0... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak prodávat z očí do očí. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Kuchařka prodeje jednoduše napsaná bez zbytečné omáčky. Souhrn všeho podstatného, skvěle tipy v krátké publikaci. Autorovi rady jsou možné implementovat hned do svého procesu - jako protože a naštěstí/bohužel, tučný text, informace o pravé ruce, informace o ceně, emoce a smysly, osnova telefonátu, reverzní psychologie.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak prodávat z očí do očí v seznamech
v Přečtených | 5x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 4x |
v Chystám se číst | 8x |
v Chci si koupit | 4x |
Autorovy další knížky
2009 | Debordelizace hlavy |
2018 | Kurvítka v hlavě - Proč i chytří lidé jednají hloupě |
2008 | Úspěšná sebemanipulace |
2019 | Božka |
2011 | Motivace zvenčí je jako smrad |
Napsaný stručně. Spousty typů přímo z praxe.
Mě to ale nesedlo. Asi jsem špatný obchodník hrnců, nebo pojištění, ale typy typu napiště klientovi který sedí před váma na papír cenu vzhůru nohama at to on rovnou může přečíst. Mi přišly šílený. Tohle na mě někdo zkusit tak jsem hned na pozoru a je mi jasný že mu jde o prachy.