Jak zákazník vnímá značku přehled
Erik Du Plessis
nehodnoceno
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak zákazník vnímá značku. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak zákazník vnímá značku v seznamech
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 3x |