Jak zákazník vnímá reklamu přehled

Jak zákazník vnímá reklamu
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/112603/jak-zakaznik-vnima-r-112603.jpg 2 1 1

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Advertised mind


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak zákazník vnímá reklamu. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Jak zákazník vnímá reklamu v seznamech

v Právě čtených1x
v Přečtených2x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst2x

Autorovy další knížky

2007  40%Jak zákazník vnímá reklamu
2023  0%Jak zákazník vnímá značku