Jak zákazník vnímá reklamu přehled
Erik Du Plessis
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/112603/jak-zakaznik-vnima-r-112603.jpg
2
1
1
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Advertised mind
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak zákazník vnímá reklamu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak zákazník vnímá reklamu v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 2x |