Jak zákazník vnímá reklamu hodnocení

Jak zákazník vnímá reklamu
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/112603/jak-zakaznik-vnima-r-112603.jpg 2 1 1

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Advertised mind


více info...
5
0 x
4
0 x
3
0 x
2
1 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Jak zákazník vnímá reklamu: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

2007  40%Jak zákazník vnímá reklamu
2023  0%Jak zákazník vnímá značku