Konec školní nudy přehled
Dagmar Sieglová
Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční. Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu. Kniha také nabízí ukázkové lekce a přehled kombinace interaktivních technik a výukových metod v souborné tabulce. Veškeré techniky a metody obsažené v publikaci jsou výsledkem mnohaleté praxe autorky všech úrovních vzdělávání i v rámci bohatého spektra výukových situací.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Konec školní nudy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)


Výborné nápady, opravdu moderní, odpovídající dnešní době. Každý učitel si najde něco. Metody pro starší žáky - SŠ nebo 8./9. třídy ZŠ (za mě většina poize pro vybrané skupiny/třídy)
Související novinky (1)
Knižní novinky (33. týden)
11.08.2019
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Konec školní nudy v seznamech
v Právě čtených | 6x |
v Přečtených | 24x |
ve Čtenářské výzvě | 3x |
v Doporučených | 1x |
v Mé knihovně | 27x |
v Chystám se číst | 36x |
v Chci si koupit | 19x |
v dalších seznamech | 4x |
Štítky knihy
pedagogická metodikaAutorovy další knížky
2019 | ![]() |
2020 | ![]() |
2025 | ![]() |
Výborná publikace pro učitele, kteří mají zájem o další sebevzdělávání. Nové poznatky, metody a trendy.