Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 3. díl přehled
Tomáš Jeřábek , Vladimír Šefčík , Zdeněk Málek
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu série
< 3. díl
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspešnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláre. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálu z oboru hotelnictví a cestovní ruchu a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 3. díl. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 3. díl v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)