Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu přehled

nehodnoceno
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/458900/bmid_marketingovy-vyzkum-v-udrzitelnem-m-4Ve-458900.jpg 0 0 0

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (1)

Knižní novinky (48. týden)

22.11.2020


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu v seznamech

v Chystám se číst2x
v Chci si koupit1x

Štítky knihy

marketing

Autoři knihy

Miroslav Foret
česká, 1946