Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu přehled
Miroslav Foret , David Melas
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (1)
Knižní novinky (48. týden)
22.11.2020
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu v seznamech
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |