Populární knihy

/ všech 17 knih

Nové komentáře u knih Miroslav Foret

Marketing pro začátečníky Marketing pro začátečníky

Kniha je koncipována jako základní studijní skripta do přehledných kapitol zaměřujících se na určité specifické téma, které je pak rozvíjeno na zahraničních i domácích příkladech. Velký důraz je zde kladen na Tomáše Baťu a jeho revoluční systém vedení podniku. Závěry jednotlivých kapitol doplňují cvičné otázky k rekapitulaci probrané látky. Některé pasáže mi přišly až příliš obené, ale s tím se musí počítat má-li být dané téma obsaženo v kostce.... celý text
VivienRavenhill


Marketingová komunikace Marketingová komunikace

Knihu jsem chtěla použít jako podklad k mé bakalářské práci, ale nakonec jsem raději vyhledala jiný zdroj, neboť orientovat se v obsahu knihy bylo opravdu za trest.... celý text
_sjuu_


Marketingová komunikace Marketingová komunikace

Skvělý návod jak si založit reklamku, příběhy, které jsou skutečné a na nich je postavena celá kniha, moc mi pomohla při zkoušce z marketingu, vřele doporučuji. :)... celý text
Shakespeare