Populární knihy
/ všech 17 knihNové komentáře u knih Miroslav Foret
Marketing pro začátečníky
„Kniha je koncipována jako základní studijní skripta do přehledných kapitol zaměřujících se na určité specifické téma, které je pak rozvíjeno na zahraničních i domácích příkladech. Velký důraz je zde kladen na Tomáše Baťu a jeho revoluční systém vedení podniku. Závěry jednotlivých kapitol doplňují cvičné otázky k rekapitulaci probrané látky. Některé pasáže mi přišly až příliš obené, ale s tím se musí počítat má-li být dané téma obsaženo v kostce.“... celý text
— VivienRavenhill
Marketingová komunikace
„Knihu jsem chtěla použít jako podklad k mé bakalářské práci, ale nakonec jsem raději vyhledala jiný zdroj, neboť orientovat se v obsahu knihy bylo opravdu za trest.“... celý text
— _sjuu_
Marketingová komunikace
„Skvělý návod jak si založit reklamku, příběhy, které jsou skutečné a na nich je postavena celá kniha, moc mi pomohla při zkoušce z marketingu, vřele doporučuji. :)“... celý text
— Shakespeare
Miroslav Foret knihy
Žánry autora
Literatura česká Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl Učebnice a slovníky
Štítky z knih
verbální (slovní) komunikace podnikání marketing obchodování, prodej podniková ekonomika zákazníci
Foret je 0x v oblíbených.