Jak komunikovat se zákazníkem přehled
Miroslav Foret
Druhý díl učebnice informatiky a výpočetní techniky pro střední školy navazuje na díl první a svým obsahem pokrývá spíše teoretičtější a specializovanější témata. Obsahem druhého dílu jsou kapitoly týkající se samotného pojmového aparátu předmětu, krátké historie vývoje, nezbytného hardwarového a softwarového vybavení počítačů, jejich fungování a údržby, propojování v sítích. V neposlední řadě se druhý díl učebnice zabývá také právními aspekty práce s počítačem, ergonomií a také globálními vlivy počítačových technologií. Studenti po absolvování učiva obsaženého v obou dílech učebnice získají základní přehled a orientaci v oboru informačních technologií. Obě učebnice jsou svým zpracováním vhodné i pro samostudium a mohou po nich sáhnout i dospělí začínající uživatelé. Vzhledem k tomu, že se jedná o učebnice, je zde také patrná výrazná odlišnost vnitřní struktury od běžných manuálů. Oba díly učebnice obsahují množství praktických a vysvětlujících příkladů, závěrečná shrnutí učiva a příklady k procvičení. Poznámka k ISBN: Chybné ISBN 80-7226-292-9, správné ISBN je 80-7226-301-3. (zdroj: Databáze Národní knihovny ČR)... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak komunikovat se zákazníkem. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak komunikovat se zákazníkem v seznamech
v Mé knihovně | 1x |
Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |