Marketing pro začátečníky přehled

Marketing pro začátečníky
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/162712/marketing-pro-zacatecniky-162712.jpg 3 6 6

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing pro začátečníky. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

VivienRavenhill
25.05.2021 4 z 5

Kniha je koncipována jako základní studijní skripta do přehledných kapitol zaměřujících se na určité specifické téma, které je pak rozvíjeno na zahraničních i domácích příkladech. Velký důraz je zde kladen na Tomáše Baťu a jeho revoluční systém vedení podniku. Závěry jednotlivých kapitol doplňují cvičné otázky k rekapitulaci probrané látky. Některé pasáže mi přišly až příliš obené, ale s tím se musí počítat má-li být dané téma obsaženo v kostce.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketing pro začátečníky v seznamech

v Přečtených10x
ve Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce3x
v dalších seznamech1x

Autorovy další knížky

Miroslav Foret
česká, 1946
2011  40%Marketingová komunikace
2003  0%Marketing - základy a principy
2010  63%Marketing pro začátečníky
2000  0%Jak komunikovat se zákazníkem
2001  0%Marketing - základy a postupy