Marketingový výzkum - Jak pozávat své zákazníky přehled
Miroslav Foret
nehodnoceno
Kniha seznamuje zadavatele marketingového výzkumu, marketéry, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá účinněji poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingový výzkum - Jak pozávat své zákazníky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingový výzkum - Jak pozávat své zákazníky v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 2x |
Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |