Marketingový výzkum - Jak pozávat své zákazníky bazar
Miroslav Foret
Nehodnoceno
Kniha seznamuje zadavatele marketingového výzkumu, marketéry, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá účinněji poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Ekonomie a obchod
Důvěra: Jediná věc, která dokáže změnit vše
599 Kč
Nákupologie
100+50 pošta Kč
Náhodná procházka po Wall Street
400 Kč
Jak to vidí Šichtařová
100 Kč
Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |