Miroslav Foret životopis
česká, 1946
Životopis
V 70. a 80. letech se zabýval využitím počítačů a statistickým zpracováním dat v aplikovaném i základním sociálně-ekonomickém výzkumu. V roce 1992 založil Ústav veřejného mínění a marketingu na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně a v letech 1993 až 1997 vedl Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, vzniklé z podpory Komise pro rozvoj malého podnikání ve střední Evropě Kongresu Spojených států amerických. Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednáší a vyučuje také na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí a Bulharsko) a na Brno International Business School v rámci programů validovaných Nottinghamskou Trent University. (zdroj životopisu: www.grada.cz)
Ocenění
Autor (zde) zatím nemá žádné hodnocení.
Miroslav Foret - knihy
Žánry autora
Literatura česká Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl Učebnice a slovníky
Štítky z knih
verbální (slovní) komunikace podnikání marketing obchodování, prodej podniková ekonomika zákazníci
Foret je 0x v oblíbených.