Metodika výuky výtvarné výchovy na 2. stupni základních škol a středních školách z pohledu pedagogické praxe přehled
Dagmar Lasotová , Radim Bejlovec
Podtitul: Náměty pro začínajícího učitele. Tato studijní opora je určena studentům připravujícím se na závěrečnou pedagogickou praxi, může prospět i začínajícím učitelům. Učitelům (vedoucím praxe) studentů poskytne tento text informace o tom, v jakých intencích jsou studenti pro praxi instruováni. Text předpokládá znalosti získané studiem předmětů kontextových disciplín. Navazuje na náslechovou zkušenost a mikrovyučování z průběžných praxí. Text si klade za cíl být průvodcem, rádcem a inspirátorem v etapě přípravy, realizace a reflexe souvislé pedagogické praxe. K jeho prostudování je potřeba cca 30 hodin. Považujeme za vhodné, abyste měli při práci k dispozici publikace: J. Slavík – Od výrazu k dialogu ve výchově. Artefiletika, Umění zážitku, zážitek umění. 1. a 2. díl, Kapitoly z výtvarné výchovy I, II; J. Vančát: Poznávací a komunikační obsah výtvarné výchovy v kurikulárních dokumentech; RVP, alternativní osnovy a své vlastní dosavadní přípravy na vyučování. Vzhledem ktomu, že souvislá pedagogická praxe skýtá možnost realizace projektu, jenž bude součástí Vaší diplomové práce, bylo by vhodné, v rámci přípravy na souvislou praxi, tento svůj projekt písemně co nejvíce propracovat. Naším cílem bylo připravit materiál, který by usouvztažňoval Vaše dosavadní teoretické znalosti s aplikacemi do pedagogické praxe.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Metodika výuky výtvarné výchovy na 2. stupni základních škol a středních školách z pohledu pedagogické praxe. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Metodika výuky výtvarné výchovy na 2. stupni základních škol a středních školách z pohledu pedagogické praxe v seznamech
v Chystám se číst | 1x |