Moderní marketing přehled
Gary Armstrong , Philip Kotler
Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , GradaOriginální název:
Principles of marketing
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Moderní marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Moderní marketing v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 9x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 3x |
v Chystám se číst | 8x |
v Chci si koupit | 5x |
v dalších seznamech | 1x |