Moderní marketing hodnocení

Moderní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/98_/9844/moderni-marketing-9844.jpg 5 5 5

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Principles of marketing


více info...
5
4 x
4
1 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Moderní marketing: 96 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 5

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autoři knihy

Gary Armstrong
americká
Philip Kotler
americká, 1931