Moderní marketing recenze

Moderní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/98_/9844/moderni-marketing-9844.jpg 5 5 5

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Principles of marketing


více info...

U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.

Autoři knihy

Gary Armstrong
americká
Philip Kotler
americká, 1931