(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! přehled
Ivan Nový
nehodnoceno
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! v seznamech
v Knihotéce | 1x |