(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! přehled

nehodnoceno
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/213277/mid_ne-spokojeny-zakaznik-213277.jpg 0 0 0

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! v seznamech

v Knihotéce1x